De Corbulo Stichting verzorgt al jaren displays over de Romeinse tijd. Derhalve heeft ze inmiddels een grote expertise opgebouwd als het gaat om de te gebruiken materialen en technieken. Derhalve beschikt zij over een breed netwerk van leveranciers voor allerhande replica’s en kostuumonderdelen. De stichting denkt dan ook graag mee over uw activiteiten en kan u wellicht zelf, of via haar contacten ook verder helpen met de uitwerking daarvan. Natuurlijk adviseren wij u ook graag over de programmering of invulling van uw festival of evenement. Zo heeft De Corbulo Stichting in het verleden al meegewerkt aan de organisatie van het Romeinenfestival te Nijmegen.

Hieronder vind u een kleine impressie van replicas en kostuums die door De Corbulo Stichting zijn verzorgd, voor eigen gebruik of voor anderen.