U bent bezig met een documentaire over de Romeinse tijd? Ook dan kan De Corbulo Stichting u wellicht van dienst zijn. In het verleden hebben we al meegewerkt aan verschillende producties. Enkele hiervan kunt u onderaan deze pagina bekijken. De Corbulo Stichting werkt graag mee in uw project. Naast het figureren in kostuum tijdens de opnames zelf, zijn wij ook gaarne bereid mee te denken in het voorafgaande traject.

Get Microsoft Silverlight

Interessant om hier te noemen is de samenwerking tussen De Corbulo Stichting en Phalera Filmworks. Phalera Filmworks is een filmbedrijf, opgericht door een van de leden van het Gemina Project dat zich focussed op educatieve filmpjes over de geschiedenis. De oprichter, Marc Sanders, is docent geschiedenis en weet als geen ander de geschiedenis in beeld te brengen. De Corbulo Stichting heeft in het verleden al vaker met het Gemina Project en Phalera Filmworks samengewerkt.